Jau septīto gadu 4finance ar izcilību nokārto ISO kvalitātes standarta sertifikāciju


ISO

Šī gada 20. jūlijā notika ISO pārsertifikācija, kuras rezultātā jau septīto gadu pēc kārtas AS “4finance” (4finance) ir atzīts par atbilstošu starptautisku kvalitātes vadības sistēmas standarta ISO 9001 prasībām. 4finance sekmīgi izgājis ISO kvalitātes sistēmu auditu un atzīts par atbilstošu jaunajām ISO 9001:2015 standarta prasībām, turklāt ir rekomendējams sertifikācijas turpināšanai.

Uzņēmums lepojas ar to, ka ISO sertifikātu izdodas bez pārtraukumiem iegūt jau kopš 2012. gada 7. augusta. ISO 9001 uzraudzības audits notiek ik gadu, savukārt ik pēc 3 gadiem tiek veikta pārsertifikācija.

Arī šogad esam godam izturējuši ISO kvalitātes sistēmu auditu. Arī šogad pārsertifikācijas laikā mūsu pārvaldības sistēmā netika konstatēta neviena neatbilstība kvalitātes standarta prasībām. ISO 9001:2015 sertifikāts apliecina, ka esam izvēlējušies pareizu attīstības ceļu un kvalitātes vadībā ieguldītās investīcijas attaisnojas,” norāda 4finance Latvia izpilddirektors Gvido Endlers.

Audita mērķis bija iegūt apliecinājumu, ka uzņēmumā ir izstrādāta un ieviesta efektīva kvalitātes vadības sistēma, atbilstoši norādītā standarta prasībām. Pēc auditoru kompānijas “Bureau Veritas” atzinuma, 4finance iekšējo auditu un vadības pārskates procesi vērtējami kā efektīvi.

Auditā īpaša uzmanība bija pievērsta darba vides apstākļiem un biznesa analīzes jautājumiem. Auditori ar prieku konstatējuši, ka uzņēmums pievērš ļoti lielu uzmanību darbinieku apmierinātībai, iesaistei un uzņēmuma kopējo un darbinieku individuālo mērķu sasniegšanai. Izveidotā mērķu sistēma katram darbiniekam, ko sagatavo tiešais vadītājs ir ļoti detalizēta un virzīta uz kopējo uzņēmuma mērķu sasniegšanu. Turklāt Biznesa analītikas nodaļā tiek pilnībā ievērots ar pierādījumiem pamatota lēmuma pieņemšana kvalitātes pārvaldības princips, kā arī ir noteikti un piemēroti kritēriji, kas nepieciešami nodaļas darbību efektīvai darbībai.

Kārtējo reizi pierādās tas, ka 4finance sistēmas un darbības procesi ir visaugstākajā līmenī, kas ļauj nodrošināt nemainīgi augstu pakalpojuma un klientu apkalpošanas kvalitāti. 4finance uzņēmuma procesu kvalitātes nodrošināšanai izmanto: detalizēta datu apkopošanu un analīzi, kas uzskatāmi demonstrē spēju savlaicīgi reaģēt uz biznesa vides izmaiņām.

01.08.2018